2010, detta hände..

BF08
(Mel. Nu är det jul igen)
Osbeck är vår skola,
Osbeck är vår skolan,
men Laholm suger rumpa.
Men det är inte sant,
för det är galant
och lovet varar till Januari.
Sommaren kommer snart,
och vi får väldans fart,
men först kommer studenten.
Och det är väldigt bra,
för vi vill inte va,
i skolan hela livet uuuut!


Sammanfattning av 2010

ÅRET

Hur har året tio varit för dig? - Året har varit väldigt bra. Jag fyllde 18år som är en gyllene ålder, var på puben, jag tog körkort och jag hittade kärleken. Känner också att jag har kommit närmare fler kompisar och trivs väldigt bra med mitt liv :)
Bättre än förra året?  - Ja det måste jag säga, 2009 var lite som ett mellanår för mig, medans detta var helt underbart!
Någonting du aldrig kommer glömma tio? - Att jag tog körkort och att jag "hittade" percy.
Har du flyttat under år tio? - nej!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Nja, lyssnar aldrig på musik (a)
Har du druckit alkohol? - HAHAHAH! Ja, även fått min värsta fylla någonsin under 2010. Slocknade helt totalt hos Alle, sjuka minnesluckor och somnade vid 10 tror jag. Men jag säger bara att det är en erfarenhetspoäng rikare. 
Har du kysst en främling? - Nja, percy var väl lite som en främling i början! ..usch, nu kom jag på fler namn också, ingen kommentar, hahha!

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit tio? - Toppen! <3
Har du varit kär? - ÄR KÄR!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja:D ÖVERLYCKLIG! 
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej, ahahaha

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet begått självmord? - Nej
Har någon i din närhet avlidit? - Vår ena katt :(
Har du slagit någon med knytnäven? - Ja men det är ju min stil? 
Varit i slagsmål? - Omoget

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -Jag ångrar aldrig något jag gjort, man lever bara en gång!
Har du skämt ut dig? - Alltid!
Har du ljugit för en vän? - Nej
Har du varit ute en hel natt? - hmm.. nja
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - Ja!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja!

SKOLAN&FRITIDEN
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Hahah, händer ofta, på skoj, eller jag tar de på skoj iaf :P 
Hatar du någon på din skola? - Nej
Har du gjort några framsteg? - Tror jag har hittat mig själv mer.
Haft alla rätt på ett prov? - JAAAAAAAAA! Utan att ens ha pluggat!!

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej
Har du ljugit för en bästa vän? - Nej
Har du många killkompisar? - Är man pojkflicka så är man, Klart jag har <3

Usch, det kanske inte har hänt så mycket under 2010 ändå. Men för mig känns det som ett väldigt bra år! Det är bara att hoppas på ett lika bra 2011 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0