Åhhhh happy day!!

Tro det eller ej, men jag har INTE sovit idag,
Nej det har jag inte, jag LOVAR! HAHAHHA!

Ibland kan man undra om jag är 18år, eller 3 ?
Men jag skulle vilka förklara för er att jag lever livet, jag har skoj!
Så ni får säga att jag är en tönt om ni vill?

Shit, jag har aldrig varit igång så mycket på en veckodag på länge,
förrutom studentfesten i onsdags, men nu menar jag utan alkohol!

Kan berätta min dag i bilder idag tänkte jag:


Skola 8.00 - 14.00
Gjorde verkligen ingenting vettigt förrutom att måla naglarna på Tillie,
Precis såhär fast med Rött istället för Lila!


Eftersom att vi ändå inte gjorde någonting vettigt så gick jag och Tillie in till Rikard, våran Mentor,
där vi skrev ut lite bilder på oss själva för att bevisa för vå APU-handledare att vi visst de umgås,
då fick Rikard också lite bilder som han så glatt satte upp i sin bokhylla!
Favoritelever? :) <3

Efter skolan var det dags att fixa färdigt prestenterna till handledarna, det gick så här bra!
Fy fan vad bra vi är :)

Tyvärr har jag ingen bild, men sen var jag hemma hos Pernilla och fixade lite med hennes blogg också,
det blev så otroligt bra, hahahha!
Allting är otroligt bra idag, för att idag är en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0