BF08 <3 HBTK´s damlag <3

Min klass är verkligen så söt!!
Igår hade vi julbak med klassen,
vi gjorde pepparkakor, knäck, mosartzkulor eller vad det heter,
pysslade och hade allmänt mysigt!!

Men sen kommer den goaste Daniel i hela världen och kommer på att det är ju julmat i skolan idag, och eftersom att vi inte får julmust i skolan längre, ska vi inte då springa till Konsum och köpa Julmust att ta med oss dit.

Och det gjorde vi, det var så mysigt, hela klassen gick till matsalen tillsammans,
satt vid ett långbord och drack julmust,
Shit vad alla andra klasser kollade avundsjukt på oss, hihih!



Sen måste jag ju också berätta att jag var på middag med HBTK´s damlag,
det var verkligen jätte mysigt!
Vi snackade, åt och hade mysigt hur länge som helst,
för länge kanske? hahahha!
Inte vet jag om vi bestämde eller sa något vettigt, men kul hade vi iaf!
tack för den kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0