cuuuute..



Visst är bilden charmig?
Jag tycke fan de :P <3

HAHAHHA!
Så är det väl typ idag, alla i percys familj tror att jag har maginfluensa eller vinterkräksjukan eller nåt,
eftersom att percy nästintill har sagt de till dom,
så dom är typ rädda för mig, hahahah, han kunde ju bett mig att inte komma, men nej..

Är hos Snorungen nu, för sen åker han snart, igen, hahahah!
Bara för att  han ska till New York så ska vi kolla på New York, I love You, awwe,
någon som settd en? är den bra?

Idag mår jag förresten bra, varit och shoppat i halmstad med,
köpte en "nyårsklänning" om man kan kalla den klänning,
tänkte iallafall ha den på nyår, hahahha!


Kommentarer
Postat av: sebastian

Det är rätt logiskt att du ska ha den på nyår om du köper en "nyårskläning x):P kommer du till dennis ellor?

2010-12-29 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0