....dagar till?!

Precis just nu börjar julavslutningen i Aulan,
som jag har fattat det så ska vi ha tävlingar klassvis
och lyssna på lite musikframträdande,
och sen är skolskiten klar för iår!!

Efter den kör jag mot percy för att sedan vara där över natten,
jag längtar verkligen, inte träffat honom på länge och vi har ju haft våra tjafs,
så ska bli riktigt skönt att få känna hans kärlek!!

Sen vill jag bara meddela:
0 dagar till jullov!
2 dagar till julafton
10 dagar tills det är ett nytt år
10 dagar till min födelsedag

Jag ska bli fucking 19år!!

Tanken med detta inlägget är att jag antagligen inte kommer blogga så mycket förrän jag kommer hem,
ikväll så är det julmiddag tror jag att man skulle kunna kalla det, hemma hos percy.
Där hans föräldrar, och 2 bröder med flickvänner kommer vara,
så det kan bli intressant men samtidigt väldigt skoj hoppas jag!

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

det kommer bli kalas skoj ;) haha

2010-12-22 @ 10:24:16
URL: http://ronjafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0