I WANNABE FAMOUS!!!

Jag kommer bli en riktigt känd bloggare alltså, eller vad tror ni!!
Jag ska göra precis som alla andra och blotta hela mitt liv på bloggen,
eller nej, det ska jag absolut inte göra, men jag ska skriva det jag vill skriva och det jag tror att ni tycker är roligt!

Så nu tänker jag göra precis som alla andra, jag kör en:
JULAFTONS OUTFIT!!

Handlade klart vad jag skulle ha på mig på julafton nu!
Klänning Ellos REA 118kr
Spetskavaj H&M 299kr
Och svarta strumpbyxor

Klänningen ser inte mycket ut för världen där den hänger,
men ni skulle se den på, på min vackra kropp, GRAWW!!
Måste säga att det blev en 7a av 10 möjliga av Percy,
så helt okej enligt mig, jag som aldrig har klänning på mig,
SÅ JAG ÄR NÖJD NÖJD NÖJD!!

Nu ska jag kolla Paradise Hotell, missade kvällens avsnitt!
Åhhh shit, jag kommer dö om jag inte ser de nu, HAHAHHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0