Ibland är jag bara så rolig..

Jag måste då börja med att Tacka Percy och Frida för de fina kommentarerna!
Nu känner jag att jag är riktigt taggad på att fortsätta ;)


HAHAHAHHAHHA!
Idag när jag och Marielle skulle hämta min underbara pojkvän i Laholm,
så hände det en del olyckor,
och för er som inte vet, ja jag har körkort, men borde jag ha det?
-Klart jag borde! Det är bara lite action i det hela!!

Så nu ska jag berätta för er:
Nr 1. Jag stod i en korsning med rödljuse och fick precis grönt att svänga vänster. Jag kollade så att allt var fritt och la all koncentration på att svänga en så fin och perfekt sväng som möjligt. Än så länge var jag skit nöjd och då skriker min syster som sitter i passagerar sätet: AKTA! Då kommer en ambulans med blåljus och sirener på i 100, om det ens räcker, så jag blir skit rädd, tvärbromsar och ASGARVAR, HAHAHH!!

Nr 2. När vi hämtat upp Percy och var påväg hem stannar jag vid rondellen. När det var min tur att köra lyckades jag få motorstop. Jag skäms, skrattar och slår handen lite lätt på ratten. Men inte fattar väl jag att det är jag som gör så att det tutar. Så jag blir livrädd, kollar mig omkring vem det var som tutade och försöker skynda mig därifrån. Men då ser jag att det inte är någon bil ens i mitt synfält och jag knäcker mig. Det var jag som skrämde mig själv genom att tuta, HAHHAHAH!

Det goa med detta är att det är sån jag är! Jag är klantig men jag har skoj!
Ett skratt förlänger väl livet, eller ? ;)

Bild på mig och min söta pojkvän sen studentfesten i Onsdags!!
Ja det har jag inte heller nämnt, jag går sista året på Barn & Fritid i Laholm :)


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

HAHA fy fan asså du är ju för go michis! :D

2010-12-13 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0