jul jul, strålande jul..


God jul mina kära läsare!!
Såhär såg jag ut förra året på julen,
bilder hur jag ser ut denna julen kommer antagligen imorgon,
om jag nu bloggar imorgon!!

Igår var det middag med hela Bolmér familjen,
jätte mysigt var det, god middag och sedan choklad efterrätt!!
Efter en stund blev det även lite julklapps utdelning,
jag fick en jätte söt tomte och en mini-massage apparat, jätte goo..
Så percy hade och göra hela kvällen igår, hahahh!!

Nu ska jag duscha tror jag,
så att jag slipper slåss med de andra i familjen imorgon!

Sen blir det även Bingo Lottos uppesittarkväll med familjen ikväll,
och kanske kommer Emelie och hälsar på, så att vi kan byta julklappar :)

Efter duschen kommer antagligen ett inlägg om massa frågor om året som gått,
hittade det på Pernillas blogg och kände att det kan ju vara lite intressant!!

Jag är snart tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0