Mitt 2010 i bilder!

Jag själv tycker att det är ganska tråkigt att läsa bloggar, eller att läsa överhuvudtaget,
själv kollar jag hellre på bilder, så jag hade tänk att ta de bilder jag vill visa eller vågar visa,
hahaha, man vet ju aldrig vilka som kommer se dem, så att ni kan leva er in i mitt galna liv,
så, ungefär såhär såg mitt 2010 ut:

2010 i bilder:

Som födelsedagspresent till mig och Kurtan av Tjejerna och Koffe (tror han var den enda existerande pojkvännen då) så fick vi Bowling på Xbowl!

Vann div 2 i bordtennis med Halmstad BTK, nej nej.. jag är ej lagets pajas (A)

På krogen för första gången, Ingen kommentar på den, hahahah!

Vi åkte skridsko, kolla in så bra vi är :)

Jag var sjukare än jag någonsin varit, fy fan vad dåligt jag mådde, halsfluss!

Tog 2 hål i örat, kul!

Kollade Boddy Holly, fy fan vad snygg Brolle är !!

Det var sjukt mycket snö ute så att jag och Marielle gjorde en snögrotta där vi båda fick plats :)

Virkade OS-mössor, fy fan vad grym jag var! (kanske ska tacka dom för att jag har percy också, eller kanske tacka mig själv <3)

Under pingis-SM helgen i halmstad var jag på krogen och "råkade" träffa Percy där!


Lekte med percy för första gången, en sen onsdagskväll, SPÄNNANDE!! Första bilden på oss <3

En bild säger mer än 1000ord <3

Modell för en dag i GBG!

Världens fulaste/sämsta bild, men det var den enda bilden jag hade på oss tillsammans, från våran 18ÅRS FEST, GALET!

På Marknadsdagen var vi i Laholm på Kulturfestivalen och verkligen bekräftade hur LITEN Emelie är <3

8/6-10 fick jag mitt KÖRKORT, och som BELÖNING av mig själv, en TATUERING den 5/7-10



Turkiet med familjen <3




Firade jul med min familj, släkt och min kära pojkvän <3

Detta var mitt år i bilder, eller en liten del av året i en liten del av alla bilder, shit det var svårare än jag trodde,
men hoppas att ni tyckte att det var lite skoj att kolla iaf!!!

GOTT NYTT ÅR, HA ETT BRA 2011 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0