Nyår?


Bild sen i lördags tror jag, när sofie äntligen blev 18år, GRATTIS!!

Har fått frågor om mitt nyår, men jag ska säga att jag inte vet ännu,
som snart 19åring så kan jag så länge som jag kommer ihåg säga att jag ätit middag och förfestat med mina allra närmsta vänner i våxtorp och sen har vi åkt på fest tillsammans och sedan har jag fyllt år!!

Men iår? Hmm.. klassen ska ha fest som jag är ganska taggad på, men vännerna har andra planer, men inget verkar vara bestämt och skjuts är ju en väldigt svår fråga en dag som denna.
så jag får helt enkelt se vart jag ska och vart jag hamnar :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kunde ju åka med oss! Du skulle ju höra av dig..

2010-12-30 @ 15:28:11
URL: http://pernillafogelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0