Nyårs fixande!

Shit, jag är verkligen ingen tjej som gör mig iordning hur länge som helst,
men idag känns det som om jag har hur mycket som helst att göra:

1. Duscha CHECK

2. Raka benen CHECK

3. Noppa ögonbrynen

4. Fila naglarna/ Måla naglarna

5. Bestämma vilka kläder jag ska ha på mig

6. Fixa håret

7. Sminka mig

Så sjukt mycket som ska göras, och det ska göras innan 6 också,
för då kommer Malin och vi åker vidare till våran förfest/middag som vi alltid har med tjejerna på nyår.

Dom sa precis på tv att det är 10,5 timme tills klockan är 00.
Tills klockan slår nytt år
och tills klockan slår att jag är 19år<3

Tyvärr har min pojke åkt till New York, men jag hoppas att han får askul, det är han värd!
En liten bit av hans avskeds sms: "Jag älskar dig michaela, vi ses i nangiala (ifall vi störtar)
HAHAH, han är så go, men läskigt att skriva/läsa sånt, hahaha <3



Kommentarer
Postat av: Malin

Taxi Malin kommer vid 6! :P fan vad kul det ska bli! :D

2010-12-31 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0