paaaaaaaaanik

Jag får panik, jag är väl som alla andra tonåringar idag ganska beroende av facebook, men nu helt plätsligt så blockerar min dator facebook så att jag inte kan komma in, de står att jag måste ändra mina inställningar så att datan accepterar cookies, och då ändradejag så att den tar de, men tror ni att den fungerar ändå, nej, jag blir så sjukt sur, sen har jag en kass pojkvän med som inte kan hjälpa mig över internet, hahaha, nej jag är ej beroende, så jag får hålla mig tills han kommer hit, lever jag tills dess :O KNAPPT, hahahahahahha!

Ska gå och dö nu, ledsen i ögat, hahhha!!

Försökte hitta en nagelblogg också som Tillie rekomendera, men tror ni att jag hittar dit? NEJ!


Kommentarer
Postat av: Emelie

verkar som att allt är emot dig idag! ^^

ihhihi brukar aldrig bli bättre heller ;P

2010-12-21 @ 17:54:08
Postat av: Frida

så sa min med :o

funkade dock nu

2010-12-22 @ 22:16:14
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0