percy du är fin!

Så fort du säger hej så smälter jag,
när du är söt mot mig så kan jag bara inte vara sur,
men det är väl det kärlek är!
Jag tycker om dig!!<3

Jäkla skit, Handbollsdamerna förlorade idag,
25-20 till Norge,
men måste säga att Norge var värda det,
dom var grymt bra och taggade!!

Tänkte visa lite sköna "ego" bilder sen bowlingen idag med,
inte för att det är jag som har tagit dem,
men jag tar bara med bilder på mig, hahhahaha!



Kolla in min vinnar stil, eller jag vann iaf på min bana, fast att markus vägrar erkänna de!!


Och en fin bild på syrran och mig!!
Fler bilder kommer tyvärr inte ikväll, min data är ej så snabb på att ladda upp bilder vet ni ;)

Nattis sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Frida

najsig header ;)

2010-12-20 @ 00:43:20
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0