schoooooooools out for winter..

Ja, så är det ju iallafall för alla gymnasieskolor i halmstad,
för mig och mina kära klasskamrater på Osbeck så går vi ju ända till onsdag!
Men vad gör man inte, man älskar ju skolan,
NOT!!
HAHAH!!

Men idag, eller precis kom vi på en skit skoj sak,
som för min del iallafall stämmer, läs själva!

När du får..... så blir du....

G= Glad
VG= Väldigt glad
MVG=Mycket, Väldigt glad
IG=Icke glad
S= SUR!!


HAHAHHAHA!


Det var de här goa filurerna och jag som kom på de <3

Awwwe, måste lägga ut en bild till som jag precis hittade i min bildmapp på skolan, kolla!



Jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Emssiii

Jag blev väldigt glad över mitt betyg i engelska (VÄLDIGT GLAD= VG) hahaha :D <3

2010-12-17 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0