Shit, vad gör jag...

Shit, detta är verkligen helt nytt för mig!
Jag vet egentligen inte varför jag ger mig in på detta, men tar det mest som en rolig grej.
Alla mina vänner vet att jag alltid säger att man kan inte leva utan att ha provat allt här i livet,
så då är det ju bara att sätta igång en blogg nu när jag ändå har som tråkigast!

Jag kan ju berätta lite om mig själv;
Jag heter då Michaela Nilsson och kommer från en liten liten by (bonnahåla kan man också säga) i södra Sverige.
Jag är just nu 18år, men fyller alldeles strax 19.
Har en alldeles underbar och knasig pojkvän vid namn Percy (ja, han heter faktiskt så).
Bor med min familj, mamma pappa stora syster och min katt vid namn Maja.

Annars vet jag inte om det finns så mycket att skriva om mig,
jag spelar pingis och jag är knäpp,
vill ni veta mer så är det bara att fråga!!

Puss på skinkan <3

Kommentarer
Postat av: Tage

Vadå att jag heter Percy? kan du inte ens mitt namn längre :O Och....FÖRSTA KOMMENTAREN WOOHO

2010-12-12 @ 17:21:33
Postat av: Frida

Välkommen till bloggvärlden Michis :D

2010-12-12 @ 18:27:55
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0