sittkissare :)

HAHAHH!
Jag tackar så jätte mycket för all respons,
Det var såhär ni menade va?
Undra om någon annan märker vad jag ändrade, spännande!!
Snälla berätta för mig, märkte ni vad jag ändrade på headern?

Det gjorde iaf Frida och Max,
förlåt max, men det är allt lite
bögigt!
Kanske sitter du ner och kissar ändå?! ;)
HAHAHA!
Nej förlåt, jag bara skojar,
Ni är sjukt härliga båda 2,
tack ännu en gång för hjälpen !!


Jag har ingen bild på er två sötnosar,
så vad gör man inte,
jag som aldrig är EGO får offra mig och ta en bild på mig själv,
tack för den liksom (a)

Hahah!!
Var precis och åt med mina "gamla" handledare från APU:n på fritidsgården,
sjukt härliga och goa människor,
vi var på centercourten i Båstad och hade jätte mysigt,
tack så jätte mycket!!
Det fick även sina "julklappar/avslutningspresenter"
dom blev jätte glada för dem, skit skoj!

Nu ska jag väl snart gå och nana eller någonting,
själv så har jag ju skola imorgon,
vet ju att det inte är alla som har de :( SUR!!

Nattis era fisungar :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg snygg snyggt :D

2010-12-20 @ 22:24:45
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0