tiden går för sakta..

Ligger i soffan och jäspar mig sömnig,
väntan är allt för lång, och det finns ingenting att göra,
Nu är det jul igen 2 går på tv,
jag spelade precis super santa kicker på Jesper.nu
och jag bara väntar på att klockan ska bli 3 så att Kalle börjar!

Efter Kalle blir det att byta om och göra sig i ordning,
har inte velat göra det ännu för att jag tänker såhär:
om jag väntar med de tills efteråt så kanske tiden går fort då iaf,
man kan ju alltid hoppas :)

Sen ska vi iaf till Farmor med Kusinerna!
Tycker inte om julmat och väntan till paketen är alldeles för lång,
så lär väl få myror i byxorna,
som jag alltid får, varje jul..
HAHAHHA, man ska vara barn så länge man kan!

Kan också avslöja att jag kommer få massa presentkort på Ikea i julklapp,
eftersom att jag har önskat mig de till en ny säng!
Så känns lite si så där att veta vad jag får,
Men jag vill ju ha de, och hade aldrig köpt det annars (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0