cut, cut, cut jag mår så dåligt..

JAG BLIR SÅ LEEEEDSEN!!
Mina besökare bara sviker mig hela tiden...
Men lika glad är jag för de, men gladast är nog ...... dom?
AHHAHHA! Så dåligt..
NEj me det är ju frivilligt att läsa! SKIT OCKSÅ :P

Idag har jag en goo och fin träningsvärk!!
Bara jag som tycker det är sjukt härligt att känna att man har muskler?
Jag tycker det, härligt ju!!

Precis sminkat mig lite,
eftersom att min kusin fyller år idag,
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Så ska och fira henne ikväll,
och för att jag fick tid över eftersom att min pojkvän,
bara helt plötsligt slutade svara på msn :(

Kom på en sak inatt med,
eller 2 saker faktiskt!

Att hur tidigt jag än lägger mig,
så är jag alltid AS trött ändå :O

Och den andra var,
att hur bra min födelsepresent till percy än är,
SKIT FIN verkligen!
så kommer den ändå inte vara bäst,
eftersom att han antagligen får en iphone av sina föräldrar,
visst blir man ledsen :(
Men men....
man får ju hoppas att han gillar min med,
eller iallafall att han är grym på att fejk leeee! HAHAHHA!

En fråga?
Är det bara jag som tycker att inläggen blir mycket snyggare när texten är centrerad?
Det är iaf en favorit hos mig!
BSDY XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0