Hej, nu ska jag berätta en saga om..


I detta lilla hus har jag bott nu i 3 dagar,
måndag - onsdag, småland, store mosse,
utan vatten, utan el och utan vanlig toalett!
Så varje gång man var kissig fick man springa ut,
och varje gång man var bajsig fick man hålla sig ?!

och sen när vi väl var på studiebesök och det fanns riktiga toaletter,
tror ni att man kunde bajsa då, hur bajsig man än var? NEJ!
Så det var bara att hålla sig i 3 dagar, mysigt!!

Idag är jag lite smått fundersam också,
skolan för mig går verkligen ut på att ha så roligt som möjligt SAMTIDIGT som jag sköter skolan,
men för vissa verkar det vara att ha EN kompis och bara vara med varandra, jag vet ej!

Jag är en sån människa som verkligen säger vad jag tycker och tänker,
är mig själv och har roligt!
Vill jag att någon ska vänta på mig så säger jag det?
Vill jag följa med någon någonstans så frågar jag om jag får?
Har jag en åsikt så säger jag den?
Har jag ett annat förslag så säger jag det?
Men för vissa vekar det inte vara så,
för vissa verkar tro att jag är synsk och att jag HELA tiden ska fråga om jag ska vänta, om den får följa med, om den får säga sin åsikt eller fråga vad den tycker!
Och sen när jag inte gör det utan går utan den/dom/det så blir den/dom/det sura?!

Nej, det är verkligen ingenting för mig, öppna munnen, säg vad du vill, följa med, be mig att stanna, men sura inte?! Jag är inte synsk, jag gör bara saker jag själv vill och känner för, NU VET NI DET <3

Hade bara en fruktansvärd lust att berätta detta för er idag!!


Kommentarer
Postat av: Emsan

bra sagt michis!! <3

2011-02-03 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0