jag blir så jävla trött...

...är fan trött på allting just nu!
Familjen är bajs, och när jag försöker prata med min pojkvän så är han bajs!
Vill åka till han nu och få en kram!

Jag vet att min familj läser detta, men sanningen är hård,
fixas inte detta snart så kommer hela skiten att splittras,
och nej... det är fan ta mig i röven inte mitt fel!

Det enda jag vet just nu är att jag vill flytta hemifrån,
få frihet, kunna vara för mig själv, ligga helt tyst utan att någon kläcker ur sig:
-Vad gör du? -Tönt? -Ska vi göra de... -Datanörd eller något liknande!!

Varför kan ni inte bara låta mig vara?!

Helt plötsligt så förstår jag min syrra till 100% varför hon gömmer sig på sitt rum 24/7!!
Men jag vill inte vara sån, men kanske måste jag?

Jag vet att detta är hårt, men sanningen är hård?!
Och detta är min sanning, så jag känner...

Kommentarer
Postat av: Kurtan

Jag finns alltid tillgänglig. Bara skicka ett mess så kan vi hitta på något eller ja.. vad som helst!

<3

2011-02-11 @ 11:29:07
Postat av: Frida

Sv. Hestra ska det bli, vet dock inte om det ligger i ditt bonne-land (a)

2011-02-14 @ 22:13:09
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Frida

men EY!!!!!! Din uppdatering fröken :O

2011-02-24 @ 22:55:30
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0