Mimmi Pigg loves Jack Sparrow!

Bilder, bilder, massor av bilder!

Men först måste jag berätta om min helt underbara pojkvän,
inatt har jag sovit så otroligt underbart,
det var lagom varmt och min pojkvän höll om mig exakt hela natten,
och det bästa av allt:
Varje gång, och jag menar det, VARJE GÅNG jag vaknade till,
så hörde jag Percy viska otroligt vackra ord om hur mycket han tyckte om mig
och om hur fin jag är,
du är så underbar hjärtat <3
Älskar dig!!

Och åter till bilder, bilder, massor av bilder:

Tog biff bilder för att hjälpa min kompis Evelina Fieff med sitt projektarbete!

Innan jag åkte på klassläger till Store Mosse så hjälpte Percy mig att Måla naglarna så att jag inte skulle glömma honom <3

En bild jag tog på lägret, Otroligt fin om jag får säga det själv :D

Vi gjorde en fin bild i skolan, dock dampade vår fritisledare och sa att han hämtade rektorn om vi inte tog ner den! Så det slutade med att rektorn kom och tog ner den?! Om jag får uttala mig, så jävligt löjligt? Det var absolut inget kränkande på den skylten, det var ett skämt :)

Jag och Percy spelade Yatzi och han fick stor straight på första kastet ;)

Jag och Percy var på Maskerad / 17års fest för Frida, TACK <3

Jags åg ut såhär:

Och percy såhär:


Det var allt för mig idag, PUSSHEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0