Om jag var ett vårdsvinsbarn...

För om jag var ett vårdsvinsbarn, så hade jag inte skrivit detta! Jag tror inte att det hade funkat med mina stora och klumpiga klövar, hhahah!

Jag hade nog inte heller *trumvirvel* klarat av att gyma idag!
En amatör på gymet, det var jag, en social jävle på gymet, det var jag, en förstagångare på gymet, DET VAR ABSOLUT JAG!
MEn det var grymt att ha provat på de,
kände dock att det inte var min grej.
Jag är van vid, att allt som jag gör är jag bra på,
men detta, nej, jag var värdelös och det var PINSAMT!!

KUL :O att det kändes som om alla killar på Osbeck var och gymande samtidigt,
kanske ej alla, men 5, eller 4 var dom nog, men pinsamt!!

Sen gjorde jag debut i solariumet också,
måste ju prova de inför balen och så,
men självklart gjorde det nytta,
det ser jag på troskanten,
men ser vanligt folk det? NJA!
Men det är psykiskt för mig :D KANON!!

Nu ska det lagas tacos!!
PÅ EN TISDAG? JA :)


Kommentarer
Postat av: Ekorren Hans

Vad får du allt ifrån? Du är som en apa!

2011-02-09 @ 08:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0