SNILLEBLIXT!

Måste skriva fort nu så att jag inte glömmer vad det var,
men jag lovar er,
detta är fasen bra, vänta bara!

Okej det är såhär,
jag satt precis och tänkte på att jag vill ha långt hår!
Men glömde den tanken och kollade kort på facebook istället,
och då slog det mig!
Snilleblixten träffade mig..
Alla tjejer som har långt hår när de är små, kan ha långt hår,
men alla tjejer som har kort hår när de är små,
har väldigt svårt för att få de att växa ut..

Alltså, poängen jag vill komma till är..
*trumvirvel*
DET ÄR MINA JÄVLA FÖRÄLDRARS FEL ATT JAG INTE HAR LÅNGT FINT HÅR!!
hahahha!
Nej men seriöst,
är det så? Att det är föräldrarna när barnen är i en tidig ålder som bestämmer om man ska ha långt hår eller inte,
jag tror fan det är så nu..
För jag kommer aldrig få långt och fint hår, eftersom att jag får slitna toppar innan så jag måste klippa mig,
men de som redan har sparat till lång hår när de var små och ALLTID rufsiga i håret,
kan bara klippa någon centimeter och ändå ha långt hår,
FY FAN VAD ELAKT!!

Slutsats:
Jag ska aldrig klippa mina barns hår,
inte förrän de är 25 :)
HAHAHHAHHAHHA!
För då måste dom raka av de, hahah,
nej men jag hoppas att ni fattar vad jag menar :D

SNILLEBLIXT!
STOLT SOM TUPPEN!


Kommentarer
Postat av: Emsan

HAHAHAHAAHAHAHAHAAHH! SÅÅÅÅ SANT! :d

2011-02-09 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0