A weekend with love <3

Shit vilken helg, kärlek kärlek kärlek!!
Fredag så var jag med min underbara bästa vän och hade pizza dejt!

Lördag fick jag och percy jätte ryck och bjöd på fin middag <3
skit kul och mysigt var det!

Söndag badade vi, i VÄRLDENS MINSTA badkar, mysigt!



Lite rädda för varandra

Kära

Percy säger: Nu kan jag tagga vilken tjej jag vill!

Jag hoppas att percy tänkte säga: FU hon är min!

Jag älskar dig <3

Percy la in massa mappar på min data som heter: Jag älskar percy (L)

Måste lägga in en bild min min absolut allra bästa vän också,
vet att det ska komma en fin text om dig/det!
Men jag är kass, jag lovar att förr eller senare kommer de <3

Men oj oj oj, VILKEN HELG!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja våra pizzadejter är något utöver det vanliga! inte alla som får va med om sånt! ;D

love you<3

2011-01-24 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0