Don´t worry, be haaaappppy!

Ja, jag är kass på att blogga just nu, men nej, jag tycker inte att det är särskilt kul!
Och man lever ju bara en gång, så varför göra tråkiga saker? AHHAH!

Igår var jag som vanligt med min BFF och hade pizzadejt, så otroligt mysigt!
VI är bäst, tramsigast och knäppast, gillar verkligen att vara med dig!!

Snart ska jag hämta min pojke på busstationen i laholm, eller det är väl någon halvtimme kvar och sen vet man ju aldrig om han missar bussen, hahahhahah!!

Sen tror jag också att jag har glömt att berätta för er kära läsare att nu är en turkietresa bokad. Den med mina föräldrar, min kära pojkvän och ett par kompisar tillpappa och mamma! Kommer bli så skoj, LÄNGTAR!

Precis bestämde jag mig också för att hoppa över: Vad är kärlek och Min dag eller vad den hette, det känns iaf inte så speciellt, hur ska jagveta vad kärlek är! Kärlek för mig är att älska och ta, tycka om och verkligen vilja vara med. Men hur vet jag om det är rätt eller inte?! Så jag tänker inte uttala mig om det (fast det gjorde jag ju precis) Och min dag? Nja, hahahha, det känns inte alls intressant, sover bort hela dagen, ligger i soffan, kollar tv, sitter vid datorn, om percy är här så kan vi få våra dampanfall och tramsa som fan :D HAHAHH! Samma med emelie, vi är inte heller så kloka när vi leker!!

Så alltså blir nästa uppdrag att skriva om: MIN BÄSTA VÄN! <3 vilket är jävligt givet för mig :D någon som kan gissa??

Nu ska jag snart köra, tror ni percy märker att jag ändå klätt mig ganska fint idag, sminkat mig och fixat håret? Nja, det tror jag knappt, men jag tycker om han ändå <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

tror du kommer att skriva om tja.. didde eller matilda ;P hahah har jag rätt!?

2011-01-22 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0