happy birthday!

Vilken dag!!
Skola, som väl var precis som alla andra, hade projektarbete på slutet, jag och tillie kom en bit måste jag säga. Vårt projektarbete handlar om en fritidsgård! Det var skoj att arbeta på gården, men nu är det ju inte så skoj att skriva, hahha, men det är bara att bita ihop!

Efter skolan kom jag hem och då sa Marielle att korten vi beställde i Tisdags hade kommit, så att vi kan göra en tavla till Janne (pingis tränare) som fyller 60år på lördag! Så kom vi på att om vi gjorde klart den idag så kunde vi lämna den idag när vi tränade småskitarna! Sagt och gjort,, men shit vad vi fick stressa. Emelie, det är ju inte bra, jag som har magkatarr och allt, hahahha! Vi kom till och med försent till träningen, janne var nog lite sur för de först, men sen när vi sa att vi kom försent för att vi gjort klart hans paket och gav han den så blev han as glad och rörd, fick en kram!!! :D

Sen var det träning för småbarnen, jag hoppade min egna, och sen var det hem och duschen!
Snart ska jag ner och göra magövningar, 2dagar, och jag har ej trötnat ännu!
Fått tips av massa människor idag med :) Tack!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hHAHA ja michis vad har jag sagt om att stressa!! :D

2011-01-20 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0