I´m in heaven!

ÄNTLIGEN har jag gjort om mitt rum, en ny säng som gör så att det ser ut som ett helt nytt rum!
Men jag trivs verkligen, det är verkligen precis "mig"!


FÖRE, Helt onödigt place!!

EFTER!

FÖRE

EFTER!

FÖRE!

EFTER! (klädhängare, just nu utan kläder)

FÖRE!

EFTER!!

Nej, jag har inte ändrat så mycket! Den stora ändringen är sängen som tar halva rummet,
men sjukt snyggt!!


HAHA, tavlorna ska flyttas :D

Så nu vet ni hur jag har spenderat hela min dag, varit på Ikea,
byggt ihop allt och fixat! Perfekt <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaså du har också skaffat "stones" påslakan! :P

as snygga! haha

2011-01-04 @ 22:47:31
Postat av: Christel

Det värsta e att du vet inte hur man hänger upp kläder ju ;))

2011-01-04 @ 23:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0