I said so..

Där hände det som jag sa hela tiden..
Jag sa att det skulle ta en vecka,
men det tog kanske 3..
Ja, jag har tröttnat en del på bloggen!

Har kommit på mig själv med att dra mig från att ens logga in,
har massa att skriva men det känns inte skoj!!

Skolan har börjat,
min pojke är hemma som vanligt,
jag har en egen bil,
jag har precis bestämt vilka kläder jag ska beställa från H&M
eller precis och precis, kom nyss hem från halmstad, kollade på HBTK som förlorade mot Rekord med 2-3,
och till helgen är det sammandrag med Damlaget i Halmstad,
men nej...
jag tror inte en jävel bryr sig :P

eller har jag fel?


Kommentarer
Postat av: Percy

jag läser din blogg varje sekund, varje minut, varje timma på varje dag för att se uppdateringar, så nu vill jjag ha uppdateringar? am i right?

2011-01-12 @ 22:24:07
Postat av: emma hansson

håller med Percy ! dock läser jag inte den så ofta som han gör , men ändå :))

2011-01-12 @ 22:53:17
Postat av: Pernilla

Jag läser den också. DÅ skriver faktiskt intressanta saker<3

2011-01-13 @ 18:49:20
URL: http://pernillafogelstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag läser minst en gång om dagen.. DU skriver faktiskt om intressanta saker men även mycket roligt! <3

2011-01-13 @ 18:50:49
URL: http://pernillafogelstrom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag läser minst en gång om dagen! Du skriver om mycket intressanta saker, men även många roliga.. <3

2011-01-13 @ 20:18:24
URL: http://pernillafogelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0