J-VM SEMI HOCKEY

Jävlar, jag är så sjukt nervös!

Om det är någonting jag tycker är sjukt skoj, så är det att kolla på sport,
alla sporter, bara det är någon jag känner, tycker om, hejar på!
Som tillexempel Sverige nu, Semi i J-VM hockey och det stod 2-0 till Ryssland,
sverige spelade kasst men lyckades vända till 2-2, de gör sedan också 3-2 med cirka 3 minuter kvar,
sjukt spännande, fjärilar i magen så att de nästan dansar, men NEJ! Ryssland tvitterar, 3-3 och förlängning,
förlängningen är gjord, det står fortfarande 3-3 och det är straffar!!

Dom ska börja nu, och jag håller på att dö!!
SVERIGE MISSAR
RYSSLAND MISSAR
SVERIGE MISSAR
RYSSLAND SÄTTER DEN, 3-4 FAAAAN!
SVERIGE MISSAR

NEJ!! SVERIGE ÄR UTE!!
RYSSLAND ÄR I FINAL, FAAAAN!

Men det gör inte så mycket för mig egentligen, för det härliga med sport är spänningen,
adrenalinet och känslan av att man vill så mycket!
Det sköna är också att man själv inte har någon press, man kan inte göra någonting,
härligt för mig, hahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0