kääääärlek!

Alltså jag och min pojke är så grymma!!

Igår bestämde vi oss för att laga tacos,
bjöd in min syrra och min bästa kompis EMELIE,
och gjorde riktigt fin middag,
med ljus, förrätt, fin middag, fördrink och massa, AS FINT!
Alltså shit, riktigt stolt!!

Till efterrätt var det Dipp, chips, blomkål, morötter och gurka, och självklart cola!
Vi ÄR sååå BRA <3

Sen idag har vi badat i världens minsta badkar,
men ju mindre dessto mysigare <3

Tycker om dig min pojke <3

och för er andra, bilder kommer snarast, när jag orkar lägga in dom (om någon dag)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså ni va ju bara asgymma!! :D

men fan vitlökssmaken sitter fortfarande kvar i munnen ^^ men skitgott va det! :) puss <3

2011-01-23 @ 21:49:58
Postat av: Christel

Kan bara tänka mej hur du har luktat i dag när du svettades Emelie ÖÖrk ! :)

2011-01-23 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0