money money money, always funny?

Nja, idag beslutade jag mig, eller egentligen igår..
att jag har inte råd till att både tatuera mig och åka utomlands med pernilla,
så eftersom att jag redan ska till turkiet iår med familjen och percy,
så var valet egentligen ganska lätt!
Valde helt enkelt lite av varje, en tatuering och en resa!

Självklart känner jag mig elak mot pernilla,
men det känns ganska bra ändå,
hon tvekade också en del och kände att hon inte hade pengar,
så det känns bra ändå!

Så nu är tatueringen bokad :D
Blir på saras tattoo, eller Angels Ink som är deras nya namn,
skit samma vad den heter, den ligger iaf i Ängelholm!
Men shit, det är as segt, vill ha gjort den NU ju :P

Men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge! ;)

Min pojkes mobil har blivit snodd också,
det känns ju lite sisådär,
men jag säger typ bara:
-det är därför man bor i lilla Våxtorp ;)
Men tycker verkligen synd om han <3

Ikväll ska jag träna små skitar och sen ska jag träna själv,
Sandra min tränare messade mig imorse och skrev att hon saknade mig
ochv ille att jags kulle komma och träna, så vad gör man inte?
man får väl offra sig och röra på fläsket!!

Sen i skolan idag blev jag fotograferad också,
lite fler kort ska min syrra ta här hemma idag med,
det är till en klasskompis som har de som projektarbete!
Hennes projekt är en tidning och i den tidningen står de om Ortodoxi,
och där ska mina bilder göra, men mans täller väll upp?
Det kommer ju ändå stå att jag inte är personen till texten,
och är man smal så tar jagdet som en komplimang eftersom att ortodoxi är en träningsätstörning!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0