My Girl Love <3

HAHAHAH! Mitt alldeles egna ord!
Girl Love, hahha, jag har inte riktigt bestämt mig ännu om de är som ett ord:
Girllove, eller om det är två, Girl love!!
HAHAHH! Men den saken som är säker, är att det är min tjej kärlek, hahah!

Dagen igår i bilden:


Skottade garagetaket

..med syrran!

Sen blev det Med andra ord, jag och mamma slog..

...syrran och pappa!

Sen blev det hem till Emelie och spela biljard :) Jag är grym på de alltså, hahhaha!! Har man otur så har man!

Sen till pizzerian på vår dejt :)

Hem till mig, chippe, dippe, cola och step up 3!

..och självklart Mys och Kärlek <3 GIRLLOVE!!


Kommentarer
Postat av: Your Girllove <3

AWWE<33 du e ju för söt! tack för dejten igår :) puss

2011-01-07 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0