My must have..

HEJ!
Jag har typ magkatarr,
imorgon ska jag inte till skolan,
jag ska till dokton,
jag har SÅHÄR ont
och har haft det i SÅHÄR många dagar,
men jag överlever,
men det är absolut inget jag rekommenderar,
fast jag är stark,
jag klarar allt,
men just nu ser jag inget annat slut på det
än att åka till doktorn!

Tänkte visa lite MY must haves som kommer hem i brevlådan om någon vecka!!





I LIKE IT; I LIKE IT ALOTE!!
(så mina vänner, köp ej samma eller var den mindre perfekta kopian :P )


Kommentarer
Postat av: Percy

Var beställde du hem bild nr 1? Har letat länge men aldrig hittat nått ställe som säljer sådär snygga tjejer

2011-01-17 @ 15:11:39
Postat av: Frida

bikinin va as snygg!!

vart ifrån? :D lovar att inte köpa lika dan ^^

2011-01-17 @ 22:07:34
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Frida

Bikinin va as snygg!!

Vart är den ifrån? Lovar att inte köpa en lika dan ^^

2011-01-17 @ 22:09:14
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: Erika Johansson

Jag har också bikinin å den e SNYGGAST! (har den i blommigt mönster;) )

2011-01-19 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0