Nr 4, det här åt jag idag!

Oj oj oj, vilken dag!
Det är seriöst någonting fel på den..

Kom till skolan och hade endast lektion mellan 8-11,
sen fick vi reda på att det var att "jobba" själv resten av dagen!
Men jag och pernilla stannade ett tag och gjorde klart de 2 arbeten vi har tillsammans!

Sen får jag visst reda på att det ska bytas stjärntecken?
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab
Inte för att jag bryr mig så mycket, jag läser väl aldrig horoskop,
så jag som alltid har varit Stenbock är nu Skytt,
känns skumt, frågan är: Är det sant? eller ett dåligt PR trick?

Så till mitt dagliga matintag!
Frukost: -
Middag i skolan: Riktigt god rotfrukts och potatisgratäng med köttfärs!
Lunch när jag kom hem: 2 rostade mackor med pepparsalami.
Soffmat: Vräcker i mig muffins?!

Borde jag äta detta? Nej, jag har magkatarr, hahhhaha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA du och din jävla magkatarr! xD

2011-01-19 @ 17:24:06
Postat av: Pernills

Du glömde fruktsalladen till lunch! Haha..

Den var ju toppen god!! <3

2011-01-19 @ 18:22:16
URL: http://pernillafogelstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0