take a ride in my car, car



Vi 4 var och spelade bowling
och sen självklart slutade vi med en pizza,
blev sallad för mig, velat testa det länge,
men tänk om man blir besviken och ångrar sig att man inte tog en pizza?
Men nu har jag iallafall provat,
och det var mycket gott :)
Kebabtallrik utan pommes, precis som jag hade tänkt mig ;)

Idag händer en fräck sak med, eller imorgon egentligen!!

Men idag när jag vaknade (gick upp alldels för tidigt bara för att vara gullig och köra percy som skulle till skolan)
Iallafall, så när jag vaknade, hade vi 1 bil hemma!
Nu ikväll har vi 2 bilar hemma, (den andra har kommit hem från en liten lagning)
Imorgon har vi antagligen 3 bilar hemma, OCH DEN ENA BLIR BARA MIN!! :D <3
Eftersom att syrran antagligen ska köpa egen bil imorgon, och då blir den ena av de andra typ som min EGNA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0