This is what we do...

Hejsan hoppsan lillebror!
Jag kom precis på en sak, projektarbete är ju inte så jobbigt som alla alltid tjatar om,
jag tycker att jag och tillie fixar detta fint, alldeles för fint, eller så gör vi helt fel? NEJ!

Har rivit mig på ett papper också, precis på knogen :(
Seriöst, VAD gör mer ont än att riva sig på ett jävla pepper?
Det svider ju så in i helskotta!!

Sen måste jag säga med, NI måste hjälpa mig!!
Jag som nästan aldrig festar längre än bjuden på fest!! :)

Den 4 hos percys klasskompis,
och den 5 på födelsedagskalas, men problemet är bara att det är maskerad,
man ska klä ut sig till något på sin första bokstav, alltså M!!
Så hjälp mig, vad ska jag klä ut mig till?
Morot
mongo
manshora
Mamma
Madicken,
Mimmi Pigg
Hjälp mig :)


Kommentarer
Postat av: Percy

Monkey

2011-01-26 @ 16:44:06
Postat av: Kurtan

marilyn monroe, michael jackson,

2011-01-27 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0