Nr 2, Min första kärlek!

Till en början med måste jag börja med att svara på en kommentar:

Percy om My must have..:
Var beställde du hem bild nr 1? Har letat länge men aldrig hittat nått ställe som säljer sådär snygga tjejer

Svar: Percy lilla, det är bikinin jag har köpt och inte flickan! Synd va? HAHAH! Din lilla fis, du ska inte köpa fler tjejer du har ju mig :P eller jag duger kanske ej ? :( HAHHA!

Ja, kan ju börja med att säga att den där Percy är min nuvarande kärlek, och som ni kanske märker, så ja, han är ganska knäpp,. men det är nog därför vi passar så bra tillsammans:D

TIll min första kärlek, så vet jag inte vem som var först! Jag tror att det var Jim, men det kan ha varit John! När jag gick på Lekis, Lågstadiet och Mellanstadiet så var det samma sak hela tiden! Jag frågade chans på Jim, han sa Ja, Jim gjorde slut, John fråhade chans på mig, jag sa Ja, och jag gjorde slut! Så, som jag kommer ihåg det iaf, höll det på väldigt väldigt länge, så jag vet ej, men enligt mina uträkningar så måste ju Jim ha varit min första kärlek!

Klart det var, killen med de lite snéa ögonen som var hur gulliga som helst, killen med massa gelé eller vax i Luggen så att den stod RAKT upp och killen med de charmiga humöret, klart som fasen att det var min första kärlek!

Men nu måste jag gå, för jag ska hämta min stora kärlek på busstationen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0