Nr 3, Mina föräldrar

Börjar ännu en gång med att svara på en kommentar:

Frida om My must have..:
Bikinin va as snygg!!
Vart är den ifrån? Lovar att inte köpa en lika dan ^^

Bikinin kommer från H&M, och den är MIN :D hahahha!
Klart du får köpa likadan om du vill, vi umgås ju inte så mycket ;)
men kom ihåg, att du blir en mindre perfekt kopia ;P xD

Och till temat för idag, mina föräldrar! Finns väl inte så mycket att säga om dom. Dom är helt vanliga föräldrar, tramsiga, seriösa och alldeles för överbeskydande, men det är väl såna föräldrar ska vara! Det är väl meningen att barn ska dampa på sina föräldrar för att det tjatar för mycket, så ja, mina föräldrar är helt normala! De har alltid ställt upp för mig och ja, jag är väl lite bortskämd, men man lever ju bara en gång!!

Förresten, min mamma heter Christel och min pappa heter Tommy, mer behöver nu nog inte veta om dom, hahha, tror inte att mina "blogg" vänner tycker att det är så intressant!!

Nu åkte precis min pojke hem :( men ikväll ska jag kolla innebandy med mina söta vänner, woho! Måste meddela att min mage mår ganska bra ändå, bättre iaf, så glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0